Польща придбала 20 швидкісних потягів класу «Пендоліно» виробництва італійського концерну «Alstom» за €400 млн. Перший з поїздів у неділю вже прибув до Варшави. Кожен із замовлених складів «Пендоліно» має сім вагонів. Потяги мають майже 190 метрів довжини і вагу 395,5 тонни. Вагони в італійських поїздах поділені на два класи, є також купе бізнес-класу. Коштує один такиї поїзд €20 млн.

Кожен поїзд має 402 місця – 57 в першому класі і 345 в другому. В обох класах крісла розкладаються, кожне місце має власне освітлення і розетку. У коридорах вагонів є стелажі для багажу. Потяг буде обладнаний також вішаками для велосипедів.

Враховуючи стан залізничної інфраструктури, Пендоліно долатиме шлях з Варшави до Гданська за 2 годин 40 хв, з Варшави до Кракова — 2 години, до Вроцлава — 3 години 30 хв.

У травні наступного року «Пендоліно» отримає допуск для роботи в Польщі і їздитиме модернізованими коліями. Спершу його швидкість не перевищуватиме 200 км/год, далі швидкість підвищать до 230 км/год. Сьогодні швидкість на польській залізниці не перевищує 160 км/год.

Аеродинамічні «ніс» потягу був розроблений італійським дизайнером автомобілів Джорджетто Джуджаро, який працював з такими автомобільними виробниками, як Ferrari, Maserati, Audi і Fiat. Він також отримав звання кращого автомобільного дизайнера ХХ століття.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» придбала у південнокорейської фірми Hyundai десять поїздів за $307 млн або $30,7 за один поїзд. Їхня конструкційна швидкість – 180 км/год. Однак стан колії не дозволяє корейцям розганятися більше за 160 км/год. У складі поїзда Hyundai є 3 вагони першого класу та 6 вагонів другого класу, із яких один має буфет для пасажирів. Кількість пасажирських місць — 579, з них 1-го класу — 168, 2-го класу — 411 та 2 місця для інвалідів.

Однак ця покупка не виправдала себе — корейські поїзди часто ламалися і, як наслідок, запізнювалися до пункту призначення. Окрім того, українських пасажирів не влаштовувала висока вартість квитків на Hyundai.